۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۵۰

در شورای اداری انجام شد؛

تجلیل از ۳ ورزشکار مدال آور جهانی جویبار

تجلیل از ۳ ورزشکار مدال آور جهانی جویبار

جویبار - از سه ورزشکار جویباری که در مسابقات جهانی کشتی و کاراته حائز رتبه برتر شدند در شورای اداری این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سه ورزشکار جویباری که در مسابقات جهانی کشتی و کاراته حائز رتبه شدند با اهدای لوح در شورای اداری شهرستان جویبار که ظهر شنبه برگزار، تقدیر شدند.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان در امامزاده حسن رضای جویبار، عرصه موقوفات در حوزه بهداشت و درمان را ۱۶۸ مورد بیان کردوگفت: در بحث تامین  تجهیزات در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری مبلغ ۵۳۲ میلیون تومان و درشهرستان قائمشهر قریب ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه یکی از اقدامات بسیار مناسب در وقف در حوزه بهداشت و درمان است، اظهار کرد: از محل موقوفات به ثبت رسیده در استان مازندران، ۱۶۸ عرصه وقفی در بخش بهداشت و درمان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سالجاری تاکنون ۵۸ وقف جدید در استان به ثبت رسیده است، افزود: تا کنون ۸ هزارو ۵۰۰رقبه در استان دارای سند مالکیت تک برگی شدند و انشالله این رقم تا پایان سال به ۱۵ هزار سند مالکیت خواهد رسید.

مدیرکل اوقاف مازندران تصریح کرد: ۱۲۷ پروژه اوقاف با کمک های مردمی و خیرین استان به بهره برداری رسیده است.

وی همچنین از راه اندازی مجهزترین مدرسه کشور توسط اوقاف در مازندران خبر داد و گفت: وقف یک رفتار شرعی و اجتماعی تکامل یافته در سطح جامعه است و جامعه تکامل یافته در آن وقف وجود دارد.

۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است

در ادامه فرماندار جویبار روز ۱۳ آبان را روز مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد و گفت: دانش آموزان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفاء کردند و امام خمینی با درایت و رهبری مدبرانه و با پشتیبانی ملت متدین ایران  و به ویژه جوانان و نوجوانان، انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند.

سید علی اسد با اعلام اینکه پدافند غیر عامل یک اقدام پیشگیرانه در تمامی حوزه ها است، اظهار کرد: کشورهای توسعه یافته در جهان ابتدا بدنبال اقدام پیشگیرانه رفتند و مقام معظم رهبری نیز سالهاست به این موضوع تاکید دارند و این تکلیفی برای آحاد مردم جامعه است.

وی خطاب به مدیران و مسئولان شهرستان، توجه به مشکلات و به سرانجام رساندن وعده ها تاکید کردو افزود: باید اشراف کامل نسبت به عملکرد خود در دستگاههای اجرایی داشته باشیم و زمان کار مفید و خدمت خالصانه  برای مردم را بیشتر از قبل به آن توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگرمحیط  بیمارستانها و  قضائی کشورخلوت باشند این نشان از عملکرد درست ما در جامعه بوده است.  

فرماندارجویبار خاطر نشان کرد: توجه به کتاب وکتابخوانی در کاهش آمار بزهکاری بسیار تاثیر گذاراست چرا که کتاب باتوجه به پشتوانه و هویتی که دارد اثر بخشی بیشتری در جامعه خواهد داشت.

کد خبر 4761320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha